محرومیت‌زدایی اجتماعی و فرهنگی رویکرد اصلی سپاه استان آذربایجان غربی است

محرومیت‌زدایی اجتماعی و فرهنگی رویکرد اصلی سپاه استان آذربایجان غربی است

سردار عابدین خرّم شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان که در سالن شهید رجایی فرمانداری بوکان برگزار شد اظهار داشت: سپاه به عنوان نیروی خدمتگذار ملت عشق و فداکاری خود را ثابت کرده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند و در همین راه هم خدمت می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: وحدت و همدلی برای ایجاد و ثبات امنیت در منطقه لازم و ضروری است و اگر این امر استمرار داشته باشد اتفاق مبارکی در کشور و منطقه می‌افتد و باید همه برای ایجاد این امر تلاش کنیم.

خرّم با اشاره به این‌که یکی از اصلی‌ترین وظیفه سپاه محرومیت‌زدایی است گفت: هیچ سازمانی به اندازه سپاه کار سازندگی انجام نداده، سپاه در مناطق محروم به ویژه استان‌های کردستان و آذربایجان غربی محرومیت‌زدایی و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اجرا کرده و نیز برنامه‌هایی را که در راستای توسعه این مناطق باشد انجام داده است.

وی در این رابطه با بیان این‌که خرسندی مقام معظم رهبری و رضایت مردم مهمترین دستاورد سپاه است، افزود: نیروی بسیج و سپاهیان برخاسته از دل همین مردم هستند و با کمک مردم و برای رضایتمندی آنها از سال 92 تاکنون سپاه سید الشهدا دو هزار 100 طرح کوچک و بزرگ را در سطح استان در زمینه‌های مختلف مانند عمرانی و فرهنگی انجام داده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: سپاه در شهرستان بوکان دارای قدرت خوب و قابل قبولی است و در ابعاد مختلف در شهرستان اشرافیت کامل دارد و اعتماد خوبی بین مردم و سپاه وجود دارد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «طالب رحیمی» به عنوان فرمانده سپاه بوکان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار «علیرضا مظاهری» تقدیر شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها