بیش از ۴۰۰ مُبلغ در ایام فاطمیه به استان لرستان اعزام می‌شود

بیش از ۴۰۰ مُبلغ در ایام فاطمیه به استان لرستان اعزام می‌شود

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیش از 400 مبلغ و مبلغه در دهه دوم ایام فاطمیه از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، دفتر مراجع اعزام تبلیغ، معاونت تبلیغ حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه ضمن اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان، از روحانیون مستقر و سخنرانان ویژه در ایام فاطمیه بهره‌گیری می‌شود افزود: در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان به مدت پنج شب مراسمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مدرسان حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در هر شهرستان نیز مبلغان اعزام و سخنرانان ویژه نیز حضور می‌یابند عنوان کرد: مبلغان اعزامی تا 13 اسفندماه در استان لرستان حضور دارند.

وی بیان کرد: مبلغان به مناطق مختلف، دهستان‌ها، روستاهای پرجمعیت و مناطق عشایری استان اعزام می‌شود و در این ایام به تبیین احکام نورانی اسلام، مناقب و فضائل ائمه اطهار(ع) به‌ویژه حضرت زهرا(س) می‌پردازند.

غلامی تصریح کرد: الگو گیری از سبک زندگی اسلامی که از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) است محور بحث و سخنرانی روحانیون اعزامی و مبلغان در این ایام است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها