نسل چهارم تلفن همراه تا پایان سال در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود

نسل چهارم تلفن همراه تا پایان سال در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود

هومان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه تا پایان امسال همه شهرستان‌های استان از نسل چهار تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: هم اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و سلسله G4 هستند و در بقیه شهرستان‌ها نیز تجهیزات این کار خریداری شده است.

وی افزود: در شهرستان‌هایی مثل رومشگان و چگنی که فاقد سایت G3 هستند، سرعت پایین است اما تا پایان سال با نصب سایت‌های G4 در سراسر استان، این مشکل رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان عنوان کرد: شرکت مخابرات ایران، لرستان را جزو استان‌هایی می‌داند که پهنای باند زیادی دارد ولی تمام آن را مصرف نمی‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمام سایت‌های مخابراتی استان حدود 790 مورد است که در آینده نزدیک، تعداد آنها به مراتب بیشتر خواهد شد.

محمودی با اشاره به حذف قبوض تلفن ثابت، خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه لرستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حفظ محیط زیست و کاهش ترددهای شهری، قبوض تلفن ثابت در شهرستان‌های استان لرستان را از دوره پنجم امسال حذف کرد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، چاپ و توزیع 450 هزار قبض در استان متوقف شد و از این پس، مردم می‌توانند از طریق سه درگاه به اطلاعات قبوض تلفن ثابت خود دسترسی یابند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: مردم برای اطلاع از هزینه قبوض تلفن ثابت خود و پرداخت آن با سامانه 2000 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مخابرات منطقه لرستان به نشانی tcl.co.ir مراجعه کنند.

وی افزود: مشترکان می‌توانند با ارسال شماره تلفن ثابت خود به شماره پیامک 300080752000 اطلاعات قبوض خود از جمله هزینه قبض، شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنند.

محمودی عنوان کرد: اگر مشترکی به قبض چاپ شده تلفن خود نیاز داشته باشد می‌تواند قبض‌المثنی را از دفاتر پیشخوان( خدمات ارتباطی) تهیه کند.

وی تصریح کرد: قبل از اجرای طرح حذف قبوض تلفن ثابت در استان لرستان، حدود 54 درصد از پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بود که پیش بینی می‌شود با حذف قبوض در تمام شهرستان‌ها این رقم به 90 درصد برسد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها