اولویت شورای شهر پیشوا تجهیز مراکز درمانی دولتی در این شهرستان است

اولویت شورای شهر پیشوا تجهیز مراکز درمانی دولتی در این شهرستان است

سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا در زمینه برطرف کردن مشکلات شهرهمیشه پیگیر و ثابت‌قدم بوده و مصمم به برطرف کردن مشکلات مطروحه هستند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری مسائل و مشکلات شهر توسط امام جمعه و فرماندار افزود: شهروندان با مطرح کردن مشکلات شهر با اعضای شورای شهر، خواستار رسیدگی و رفع سریع‌تر این مشکلات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در ادامه به بخشی از مشکلات شهری اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات جدی شهر بحث بهداشت و درمان و نبود امکانات، تجهیزات، پزشک متخصص و عدم دسترسی لازم به مراکز بهداشتی دولتی است و با وجود مراکز خصوصی سطح شهر و هزینه‌های بالای درمان این مراکز، شهروندان خواستار تجهیز نمودن مراکز دولتی و رسیدگی هر چه سریع‌تر و برطرف کردن مشکلات این حوزه است.

طباطبایی در ادامه به مشکل زیرگذرهای جاده کهنک و جاده سلمان‌آباد اشاره داشت و تصریح کرد: شرکت راه‌آهن با احداث این دو زیرگذر و عدم توجه در تأمین چاه‌های جذبی این دو زیرگذر، مشکلاتی برای اهالی و شهروندان در مواقع بارندگی بوجود آورده و علی‌رغم مکاتبات و پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر هیچ اقدامی از سوی شرکت راه‌آهن صورت نگرفته و عمده این مشکل و برطرف کردن آبگرفتگی این اماکن برعهده آتش‌نشانان است و می‌طلبد این مشکل نیز پیگیری و برطرف شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در مبادی شهر عده‌ای مبادرت به فروش دام زنده و علوفه‌فروشی می‌کنند که علاوه بر تهدید سلامت جامعه، چهره ورودی شهر را نیز دستخوش تغییراتی کرده که برای شهر مناسب نیست و با پیگیری‌های صورت گرفته، دو مکان توسط شهرداری تعیین و معرفی شده که نیازمند همکاری شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی برای رفع این موضوع می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در ادامه سخنان خود به مشکلات احداث پل در چهارراه محمدآباد اشاره کرد و گفت: با توجه به مکاتبات صورت گرفته شهرداری و شورای شهر با استانداری و شرکت راه‌آهن، نیازمند مساعدت و پیگیری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل این منطقه از شهر هستیم.

طباطبایی در پایان از نگاه ویژه فرماندار به شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: در شورای شهر این آمادگی وجود دارد در زمینه برطرف کردن مشکلات شهر و شهرستان پیگیر مسائل باشیم و از هیچ کوششی برای شهر و رضایتمندی شهروندان دریغ نکنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها