۷۰۸ واحد تولیدی سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۷۰۸ واحد تولیدی سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

بهروز اسودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تاکنون به 708 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان ازنظر میزان دریافت تسهیلات رونق تولید رتبه چهارم کشور را دارد گفت: مازندران، اصفهان و گیلان رتبه‌های نخست تا سوم دریافت تسهیلات رونق تولید در کشور را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزان دریافت تسهیلات رونق تولید در استان‌های نخست تا سوم کشوری اشاره کرد و گفت: استان مازندران 987 واحد و اصفهان با 965 واحد رتبه نخست و دوم دریافت تسهیلات رونق تولید را دارند.

اسودی افزود: استان گیلان با 768 واحد و سمنان نیز با 708 واحد به ترتیب بعد از دو استان ذکرشده بیشترین میزان دریافت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص دادند.

اسودی به میزان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده به واحدهای تولیدی استان سمنان اشاره کرد و گفت: تاکنون 3761 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسات مستمر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: تلاش می‌شود در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی استان بررسی و برطرف شود.

اسودی به مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان اشاره کرد و افزود: مشکلات تأمین اجتماعی، زیربنایی، امور بانکی و امور اجرایی مهمترین مشکلاتی است که واحدهای تولیدی استان با آن مواجه هستند.

وی گفت: 83 درصد از سهم استانی تسهیلات رونق تولید این استان به واحدهای تولیدی پرداخت‌ شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها