پیش‌نمایش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در ماه آینده

پیش‌نمایشی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ قرار است در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) پخش شده و اطلاعات اندکی از این گوشی منعطف اعلام شود.

پیش‌نمایش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در ماه آینده

سامسونگ مدت‌هاست مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند منعطف است و به نظر می‌رسد این دیوایس هنوز برای حضور در انظار عمومی آماده نشده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط Korean Times، نخستین اطلاعات گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ماه آینده اعلام خواهد شد.

غول کره‌ای طی یک زمانبندی 2 روزه از 7 الی 8 نوامبر (16 الی 17 آبان) میزبان یک رویداد خبری در سان فرانسیسکو موسوم به «کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ» به اختصار SDC است.

این رویداد که معمولا مرتبط با استراتژی نرم افزاری، هوش مصنوعی و محصولات اینترنت اشیا سامسونگ است، حالا می‌خواهد نخستین جایگاه برای پیش‌نمایش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باشد.

پیشتر اعلام شده بود که این گوشی در رویداد SDC‌ معرفی می‌شود، اما حالا که این معرفی به تاخیر افتاده است، سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته تا حداقل پیش‌نمایشی از گوشی منعطف خود را در این رویداد به نمایش بگذارد. این شرکت بارها اعلام کرده که قصد دارد نخستین عرضه کننده گوشی های انعطاف پذیر تاشو باشد.

Korean Times مدعی شده است که این اطلاعات را از یک مقام مسئول غیر قابل ذکر در خود شرکت سامسونگ به دست آورده است. این منبع ادعا کرده است که اطلاعات زیادی قرار نیست از این گوشی تاشو به انتشار برسد. به گفته‌ی وی:

ما ممکن است اطلاعات جزئی از تلفن هوشمند انعطاف پذیر خود را در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که ماه نوامبر برگزار می‌شود ارائه کنیم، اما محصول نهایی در دسترس نخواهد بود.

اعتقاد بر این است که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به یک نمایشگر 7 اینچی OLED مجهز خواهد بود که می‌توان آن را از نیمه خم کرد و به یک نمایشگر 4.5 اینچی تبدیل کرد. اخیرا Koh Dong-Jin،‌ مدیر بخش IT و ارتباطات موبایلی سامسونگ از هدف تبدیل شدن سامسونگ به نخستین شرکت معرفی کننده یک گوش منعطف تاشو خبر داده بود.

پیش از این نیز گزارش‌هایی مبنی بر اینکه سامسونگ رونمایی از گوشی انعطاف پذیر خود در ماه نوامبر امسال را به تاخیر انداخته است، شنیده بودیم. همانطور که سامسونگ مشتاق است تا گوشی هوشمند منعطف خود را پیش از هر شرکت دیگری به نمایش بگذارد، ما حداقل می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا ماه آینده پیش‌نمایشی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را داشته باشیم.

گفته می‌شود سامسونگ احتمالا این گوشی را با نام Galaxy F به عنوان آغاز کننده مسیر گوشی های این خانواده،‌ در ماه ژانویه سال 2019 و در طول برگزاری نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس معرفی خواهد کرد.

دیگر سازندگان گوشی های هوشمند نظیر هواوی و ZTE نیز تلاش‌هایی برای توسعه یک گوشی انعطاف پذیر داشته‌اند. لنوو نیز دیگر شرکت چینی فعال در توسعه گوشی های منعطف است. به نظر می‌رسد سال 2019، سال داغی برای این بخش از بازار تازه خواهد بود.

منبع: گجت نیوز

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها