تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد در دانشگاه آزاد+عکس

تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد در دانشگاه آزاد+عکس

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان روز جمعه برای ششمین بار متوالی به مقام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی در کرمانشاه برگزار شد.

امروز مراسم تجلیل از اعضای این تیم در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد و همچنین محمد دادکان، معاون ورزشی این دانشگاه حضور داشتند.

محمد دادکان در این مراسم خطاب به آزادکاران کشورمان اظهار داشت: قهرمانی ها زودگذر است اما این شادی‌هایی که ایجاد می‌کنید، ماندگار است. باید از رسول خادم نیز یاد کنم که تحولی در کشتی به وجود آورده است. او به دلیل مشغله کاری نتوانست در این مراسم شرکت کند.

همچنین محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به دلیل مسائل سیاسی که پیش آمد، فشار بیشتری به تیم ایران وارد شد و به همین دلیل قهرمانی ما بسیار دلچسب بود.

مصطفی حسین خانی، ملی پوش کشورمان نیز درخواست کرد که دانشگاه آزاد در لیگ کشتی نیز مانند سایر رشته‌ها تیمداری کند.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز گفت: ما درباره ورزش در دانشگاه آزاد برنامه راهبردی 10 ساله داریم. از زمان حضور دادکان یک خیزش در ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شده است. سال گذشته اساسنامه باشگاه دانشگاه آزاد تصویب شد و ان‌شالله جمع بیشتری از دانشجویان جذب ورزش شوند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد در 20 رشته ورزشی تیم‌داری می کند و مقام‌های خوبی نیز کسب شده است.

میرزاده عنوان کرد: از اینکه کشتی‌گیران آزادکار بیشترشان از دانشگاه آزاد هستند، احساس غرور و افتخار می‌کنم. تلاش می‌کنیم سال آینده در لیگ کشتی نیز تیم‌داری کنیم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها