یگان‌های عملیاتی و اطلاعاتی سپاه آماده هرگونه پاسخگویی به تهدیدات دشمن هستند

یگان‌های عملیاتی و اطلاعاتی سپاه آماده هرگونه پاسخگویی به تهدیدات دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه سردار بهمن ریحانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول معاونت اطلاعات سپاه کرمانشاه که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: روح همدلی میان رده‌های مختلف دستگاه‌های اطلاعاتی استان کرمانشاه سبب استقرار امنیت در این منطقه شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: روح همدلی و تعامل میان دستگاه‌های اطلاعاتی سبب شده با وجود چالشهایی در مرزها که با همراهی برخی فریب خوردگان داخلی اجرا شده است، امنیت مطلوبی در استان حاکم باشد.

ریحانی میزبانی کرمانشاه از مسابقات جهانی کشتی را مثالی برای استقرار امنیت در یک استان مرزی از ایران اسلامی دانست و گفت: تاکنون به غیر از تهران، هیچ استانی میزبان جام جهانی نبوده است که میزبانی استان مرزی کرمانشاه در این مسابقات حاوی پیام امنیت بود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تهدیدات دشمنان از طریق گروههای تروریستی و تکفیری خاطرنشان کرد: یگان‌هایی از سپاه در برابر هرگونه ایجاد ناامنی از سوی تروریستهای تکفیری آماده پاسخگویی هستند.

ریحانی افزود: ولایتمداری، اتحاد و داشتن روح انقلابی در میان نیروهای اطلاعاتی سبب خنثی شدن توطئه‌ها و تداوم عزت و سربلندی می‌شود.

وی رصد و اقدام به موقع را راههای برتری اطلاعاتی دانست و بیان کرد: امروز که جنگ اطلاعاتی در جهان در جریان است تنها اشراف اطلاعاتی سبب سربلندی و مقابله با تهدیدات دشمنان شده است و مباحث فنی و تجهیزات نیز به کمک این رصد اطلاعاتی آمده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در فضای پیچیده امنیتی امروز با داشتن اتحاد و روحیه انقلابی در کشف پرونده‌های مختلف موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها