طرح تربیت مدیران آینده در جهادکشاورزی یزد اجرا می‌شود

طرح تربیت مدیران آینده در جهادکشاورزی یزد اجرا می‌شود

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح تربیت مدیران آینده در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا، «ابوالقاسم ورداسبی» در نشست شورای هماهنگی مدیران جهادکشاورزی استان با اشاره به اجرای طرح تربیت مدیران آینده در سطح وزارت جهاد کشاورزی، این طرح را در راستای توسعه هرم مدیریتی و اجرای بخشنامه شورای عالی اداری دانستو

وی افزود: براساس این طرح دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که در انتخاب و انتصاب مدیران از کارشناسانی استفاده کنند که دارای گواهی شایستگی هستند.

ورداسبی مهمترین اهداف این طرح ملی را ترویج و استوار فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد بستر مناسب برای تقویت انگیزه در کارشناسان، شناسایی نیازهای آموزشی و سرمایه‌گذاری هدفمند برای توسعه و توانمندسازی کارشناسان مستعد و برخورداری از خزانه مدیران توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی دانست.

وی شرایط تصدی پست‌های مدیریتی پایه را دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، حداقل پنج سال سابقه در مشاغل کارشناسی، داشتن حداکثر 20 سال سابقه کاری برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر 25 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر و کسب میانگین 85 نمره ارزشیابی عملکرد برشمرد.

این مقام مسئول در پایان نیز از تشکیل کانون ارزیابی و توسعه مدیران در وزارت جهادکشاورزی در راستای صدور گواهی شایستگی برای احراز سمت‌های مدیریتی به کارشناسان خبر داد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها