یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در شهرستان کامیاران

یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در شهرستان کامیاران

زبیر حسین‌پناهی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی برنامه‌های نوروزی که در سالن جلسات اداره ارشاد شهرستان کامیاران برگزار شد، گردشگری را یکی از صنایع بزرگ امروز جهان دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در ایام نوروز از صنعت گردشگری استفاده بهینه کنیم باید مدت اقامت گردشگران را با ایجاد فضاهای جذاب و دیدنی در کنار برنامه‌های متنوع بیشتر کنیم.

وی گفت: ما باید در تمامی زوایا و ابعاد موجود در حوزه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی تمهیدات و برنامه‌های شاخص و برنامه‌ریزی شده‌ای را در نظر بگیریم و با افزایش مدت زمان اقامت گردشگران از این صنعت پرسود به نفع اقتصاد شهرستان کامیاران استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تبلیغاتی در سطح استان معرفی یکی از مراکز گردشگری به عنوان برند کردستان است که امیدواریم با انعکاس و معرفی درست و کامل، این برند را به یکی از مراکز گردشگری کامیاران اختصاص دهیم.

وی برداشتن قدم‌های کوچک را آغاز قدم‌های بزرگ دانست و گفت: می‌توان با همدلی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تبلیغات نوروزی ظرفیت‌های خوب شهرستان کامیاران را بهتر شناسایی کنیم.

حسین‌پناهی در خصوص لزوم تبلیغات گسترده در آستانه ایام نوروز، افزود: با توجه به فرهنگ کهن، مفاخر بزرگ، آداب و رسوم غنی و داشتن مراکز گردشگری برجسته در سایه تبلیغات گسترده، برنامه‌ریزی شده و با مدیریت درست می‌توان این شهرستان را در سطح کشور مطرح کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگی، اظهار کرد: کار فرهنگی مختص دستگاه خاصی نیست و در این حوزه باید همه دستگاه‌ها به نوعی سهیم باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران معرفی درست را مهم‌ترین رکن هر تبلیغات دانست و گفت: هماهنگی و یکسان‌سازی تبلیغات محیطی شهری به‌خصوص در آستانه ایام نوروز در زیبایی و نظم شهری بسیار موثر و ضروری است.

وی نصب بنرهای متعدد، بدون نظم در میادین شهر را دارای جلوه زشتی برای چهره شهر دانست و گفت: در آستانه نوروز باید تلاش کرد تا جایی که امکان دارد تبلیغات محیطی را منظم و از نصب بدون برنامه بنرها بخصوص در میادین اصلی شهر خودداری کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی در برنامه‌های کمیته نوروزی بخصوص کمیته تبلیغاتی، خاطر نشان کرد: قطعاً اگر فعالیت‌های دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر با مدیریت درست و منسجم صورت گیرد می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های این شهرستان موثر باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها