نسل جوان در جبهه مقاومت نشان دادند تشنه معارف دفاع مقدس هستند‌

نسل جوان در جبهه مقاومت نشان دادند تشنه معارف دفاع مقدس هستند‌

سردار مهدی فرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: همیشه نگرانی از این بابت وجود داشت که نکند معارف و رشادت‌های جوانان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود که این موضوع مورد توجه اهالی قلم قرار گرفته ‌و امیدواریم افراد توانمند در این حوزه جلوه‌ها و گنج‌های آن دوران را به رشته تحریر درآورند.

وی بیان کرد: زمانی که تقریظ مقام معظم رهبری در کرمان رونمایی شد حسرتی در دل ما همدانی‌ها ایجاد شد که ای کاش در شهر ما هم این اتفاق می‌افتاد و وقتی رهبر انقلاب بر 4 کتاب همدان تقریظ نوشتند فضای دیگری در همدان ایجاد شد.

فرجی عنوان کرد: مطالعه این کتب در مدت زمان محدود نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری با وجود مسائل کاری خود فرصت قابل توجهی را به امر مطالعه در حوزه دفاع مقدس قرار می‌دهند و این موضوع موجب گرایش جوانان نیز به این سمت می‌شود.

وی با بیان اینکه معارف و ارزش‌های دفاع مقدس باید در زندگی یکایک ما ساری و جاری باشد، گفت: امروز در موضوع دفاع مقدس نیازهای جوانان ما احساس می‌شود، همانطور که در جبهه مقاومت جوانان از دفاع مقدس الگو گرفتند.

فرجی افزود: بازخورد دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان بوده و می‌توان گفت حتی بهتر از دوران جنگ جوانان علاقمند ورود پیدا کردند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ما باید به این نیاز جوانان توجه کرده و فرهنگ دفاع مقدس را به شیوه‌های مختلف برای آنها تبیین کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها