سرمایه‌گذاران در شهرهای خوزستان شغل ایجاد می‌کنند

سرمایه‌گذاران در شهرهای خوزستان شغل ایجاد می‌کنند

علی‌عسکر ظاهری عبده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره اقدامات انجام شده برای شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا اظهار داشت: یکی از مشکلات این شهرستان‌ها موضوع بیکاری است که پیگیر وضعیت اشتغال در این مناطق هستیم.

وی به اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا تلاش می‌کنیم تا در این مناطق شغل ایجاد کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات شهرستان هفتگل خبر داد و بیان کرد: از منابع نفت قرار است که فضاهای ورزشی در این منطقه توسعه یابد و استخر نیز احداث شود.

وی در ادامه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر 98 شهید دوران دفاع مقدس در هفتگل تصریح کرد: همه ما یقین و اعتقاد داریم شهدای عزیز مالک و صاحب این انقلاب و منور کننده محیط زندگی ما هستند.

ظاهری عبده‌وند خاطرنشان کرد: اگر روحیه جهاد و ایثار را در جامعه تقویت کنیم آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کنیم، حضور شهدا و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران سبب می‌شود که خط رهبری و حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی تداوم یابد.

وی یادآور شد: باید به شهدا و خانواده شهدا خدمت کنیم و هر این کار بیشتر باشد تضمین کننده اصل انقلاب و ادامه یافتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تکریم شهدا و خانواده‌های آنها را یک تکلیف همگانی دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین خدمت به این بزرگواران، جضور در برنامه‌های بزرگداشت آنها خواهد بود، گرفتاری‌ها و مشکلات وجود دارد ولی باید تکریم شهدا و خانواده‌های آنها در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مکلف به پیگیری مشکلات مردم حوزه انتخابیه هستم، عنوان کرد: مردمی که فهم و کمالشان بالاست، با وجود همه مشکلات می‌آیند و تکریم شهدا را انجام می‌دهند این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

ظاهری عبده‌وند بازسازی مسجد منطقه نفت سفید و بازسازی جاده رغیوه را از اقدامات پیگیری شده در شهرستان هفتگل عنوان کرد و ادامه داد: پیگیری کردیم مجوز برداشت 2 هزار هکتار آب برای زمین‌های هفتگل نیز صادر شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون محدودیت‌های مالی در کشور وجود دارد این طرح‌ها با تاخیر انجام می‌شود ولی آن چیزی که وجود دارد با این محدودیت‌ها دولت و مجلس پای کار هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها