۱۰۵ درصد تعهدات فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه محقق شده است

۱۰۵ درصد تعهدات فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه محقق شده است

داود ناصری‌امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه تا پایان امسال انجام این تعهدات به 110 درصد می‌رسد اظهار داشت: این پیشرفت عملکرد در زمانی انجام شده است که کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از رشد 100 درصدی آموزش در کارگاه‌های دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: با توجه به رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای که آموزش است امسال نسبت به ظرفیت سازمان شاهد رشد 100 درصدی هستیم.

ناصری‌امید با بیان اینکه آموزشهای سازمان فنی و حرفه‌ای روستاهای پراکنده و دورافتاده استان را نیز پوشش داده است، عنوان کرد: امسال 5 هزار و 300 نفر ساعت در روستاها از آموزشهای فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه صنفها و گروه‌های مختلفی همچون پادگانها، سازمان زندانها و دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای از آموزشهای فنی استفاده می‌کنند، بیان کرد: امسال 350 هزار نفر ساعت آموزش در پادگانها ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال 470 هزار نفر ساعت از آموزشهای فنی و حرفه‌ای در زندانها برگزار شده است، اظهار کرد: انتظار داریم امسال استان کرمانشاه رتبه نخست کشور را در زمینه آموزش زندانیان در کشور کسب کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها