آموزش و تحقیقات رتبه دوم در تخصیص بودجه ۹۶ را دارد

آموزش و تحقیقات رتبه دوم در تخصیص بودجه ۹۶ را دارد

داوود محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه شرکت پارسا پلیمر شریف اظهار داشت: مجلس حمایت ویژه و جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته که در این زمینه خوشبختانه تغییز نگرش مطلوبی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: آموزش و تحقیقات در بودجه 96 جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که پس از رفاه اجتماعی، آموزش و تحقیقات بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان قزوین باید در دستور کار قرار گیرد تا بدین وسیله شاهد رشد و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی در سطح استان باشیم.

محمدی ادامه داد: براساس آمارها پس از پیروزی انقلاب تاکنون 25 هزار هکتار از اراضی استان به آبیاری نوین مجهز شدند که در سفر دولت به استان نیز تجهیز 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم‌های نوین آبیاری مصوب شد.

وی عنوان کرد: ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود چراکه در جوامع کنونی پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف در گرو ارتقاء دانش است.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‌های مختلف در حوزه انرژی خورشیدی توسط کمیته امداد استان قزوین خبر داد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها