زیرساخت ورزش‌های آبی و دریایی استان بوشهر توسعه یابد‌

زیرساخت ورزش‌های آبی و دریایی استان بوشهر توسعه یابد‌

حجت‌‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در مراسم برگزاری مسابقات بین‌المللی قایقرانی در آب‌های دهکده گردشگری دریایی بوشهر با بیان اینکه حضور ورزشکاران رشته‌های آبی و دریایی در بوشهر نشان از قابلیت این استان است اظهار داشت: استان ساحلی بوشهر در زمینه رشته‌های ورزشی ساحلی و دریایی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از این موقعیت استفاده و بهره برد.

وی با تاکید بر توجه مسئولان استان بوشهر به توسعه زیرساخت ورزش‌ها به ویژه ورزش‌های دریایی و ساحلی بیان کرد: استان بوشهر از ورزشکاران توانمند و قابلی برخوردار است که با توجه به این ظرفیت لازم است زیرساخت ورزشی در استان متناسب با رشته‌های مورد نظر ورزشکاران توسعه یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت بالای استان بوشهر در رشته‌های ورزشی دریایی پرداخت و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه ورزش‌های آبی و دریایی و وجود ورزشکاران توانمند لازم است زیرساخت‌ این رشته‌های ورزشی در استان افزایش یابد.

خدری با بیان اینکه حمایت‌های لازم به ورزشکاران از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌شود گفت: در برگزاری مسابقات ورزش‌های دریایی کمک می‌شود این مسابقات در سطوح بالاتری در استان بوشهر برگزار شود.

وی با تاکید بر این نکته که ورزش قایقرانی یک ورزش المپیکی است تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استان بوشهر در ورزش قایقرانی، با حمایت‌های لازم می‌توان زمینه حضور قایقرانان استان بوشهر در مسابقات المپیک فراهم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در رشته‌های ورزشی برای تامین درآمد پایدار افزود: ورزش استان بوشهر نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تامین درآمد پایدار دارد تا این ظرفیت‌ها به باالفعل برسد و ورزشکاران خود را در میدان‌های ملی و بین‌المللی ببینند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها