ایران اسلامی جزیره باثبات و امن منطقه است‌

ایران اسلامی جزیره باثبات و امن منطقه است‌

سردار سرتیپ پاسدارعلی ف‍ضلی ظهر امروز در مراسم یادواره یک هزار و هشت شهید این شهرستان که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی بر پایه قرآن، عترت و مردم استوار است و به همین سبب شکست رژیم طاغوت بدون حضور مردم میسر نبود و این نظام 38 سال عمر خود را با حمایت مردم پشت سر گذاشته است.

وی افزود: یک دهه پیش در چنین روزی گروهی از بهترین فرزندان میهن همچون شهید قهاری و درستی به مقام والای شهادت نائل آمدند و ما نیز امنیت امروز کشور را مدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم و خواهیم بود.

سردار فضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان خوی در دوران جنگ و انقلاب اسلامی بیان کرد: به پاس رشادت‌ها و جانفشانی آنهاست که ایران اسلامی به جزیره‌ای باثبات و امن در منطقه تبدیل شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظامی که بر پایه ارزش‌های دینی نهاده شود و پشتوانه آن مردم باشد استوار و محکم بوده و می‌تواند همه مشکلات را از پیش پا بردارد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از جنگ دشمنان در تلاش بودند تا شاکله انقلاب نو پای اسلامی را برهم بزنند ولی مردم ولایت مدار ایران با هوشیاری و توجه به فرامین امام خمینی (ره) این توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها