کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب در زنجان تشکیل شد

کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب در زنجان تشکیل شد

زهرا شکوری اظهار داشت: شکوری همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ نظافت و خانه تکانی منازل هستیم که در نتیجه آن با افت فشار شبکه آب در برخی از نقاط شهر روبرو می‌شویم به همین خاطر دفتر روابط عمومی شرکت با همکاری و مشارکت سازمان مردم نهاد همراهان سبز اقدام به برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود بوده و ضروری است از این نعمت الهی به درستی استفاده کنیم از این رو آموزش و ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نیز با این حرکت و با هدف جلب توجه جامعه، سعی دارد تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف کند.

وی افزود: در این راستا دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اقدام به راه اندازی و ایجاد کمپین خانه تکانی امسال با شعار مصرف صحیح آب با مشارکت و استفاده از ظرفیت و توانمندیهای سازمان مردم نهاد همراهان سبز کرده است.

شکوری بیان کرد: با توجه به نقش و جایگاه ویژه‌ای که سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین با حضور اعضای فعال سازمان مردم نهاد محیط زیست و همراهان سبز در مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف با استقرار مستمر در ایستگاههای برنامه ریزی شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم، نسبت به ارائه آموزشهای لازم و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این کمپین تا پایان سال جاری فعال خواهد بود، افزود: خوشبختانه سازمانهای مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می‌شود و تلاش می‌کنیم با کمک و همکاری این سازمانها بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها