عملکرد مسئولان اجرایی خلخال در نظارت بر نانوایی‌ها ضعیف است

عملکرد مسئولان اجرایی خلخال در نظارت بر نانوایی‌ها ضعیف است

فریدون بابایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: متاسفانه عملکرد برخی دستگاههای اجرایی شهرستان خلخال در رابطه با نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها ضعیف است، چرا که کیفیت نان تولید شده در بسیاری از نانوایی‌ها نشان از این موضوع دارد و باید به این موضوع اهمیت داده شود.

وی افزود: طبق بازرسی‌های سرزده‌ای که انجام می‌شود شاهد نابسامانی نانوایی‌ها و عملکرد ضعیف برخی از دستگاههای اجرایی در این زمینه بوده‌ایم که امیدواریم در این زمینه اقدامات خوب و مناسبی انجام شود و فعالیت مسئولان در این زمینه بهبود یابد تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم را برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: متاسفانه به دلیل ضعف در نظارت بر نحوه اجرای طرح های عمرانی شاهد ایجاد مشکلاتی بودیم و طرحی که باید تحویل دستگاه اجرایی مربوطه می‌شد، هم‌اکنون در حال از بین رفتن و تخریب است که امیدواریم اقدامات لازم و مناسب در این زمینه هر چه سریع‌تر انجام شود تا شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

بابایی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که هم‌اکنون در شهرستان با آن مواجه هستیم در رابطه با ضعیف بودن میزان تسهیلات خوداشتغالی برای این شهرستان است و اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان نسبت به شهرستانهای دیگر استان اردبیل بسیار کم‌تر است و تمامی این مسائل سبب به وجود مشکلات زیادی در شهرستان شده و نیازمند مشارکت و همکاری مسئولان و دستگاههای اجرایی است.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که به زمان حساس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‌شویم، انتظار می‌رود که ممنوع بودن استفاده از امکانات دولتی مورد توجه قرار بگیرد و در صورت بی‌توجهی به این موضوع با این افراد برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها