میوه شب عید استان سمنان ذخیره‌سازی شد/مردم دغدغه نداشته باشند

میوه شب عید استان سمنان ذخیره‌سازی شد/مردم دغدغه نداشته باشند

محمدرضا خباز بعدازظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد؛ با اشاره به برگزاری جلساتی در این استان برای تنظیم بازار عید اظهار داشت: در حال حاضر میوه و اقلام مورد نیاز شب عید در استان آماده‌شده و از این نظر نگرانی در استان وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته نیز همه تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید استان سمنان اندیشیده شده و مردم بدون هیچ مشکلی میوه شب عید خود را تهیه کردند افزود: با برنامه‌ریزی سال گذشته تنها یک درصد از میوه ذخیره‌شده برای شب عید مردم استان سمنان تبدیل به ضایعات شد که این مهم جای تقدیر دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه عملکرد این استان در این شاخص در کشور نمونه بود اضافه کرد: این مسئله را باید بدانیم که دریافت سود کمتر از مشتریان سبب افزایش فروش شده و فروش بیشتر به منافع تولیدکننده و واحدهای صنفی نیز کمک خواهد کرد.

خباز با تأکید بر لزوم نیازسنجی بیشتر برای تأمین کالاهای موردنیاز مردم استان سمنان در نوروز امسال، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه و در راستا تنظیم بازار کالاهای موردنیاز مردم در شب عید را خواستار شد.

وی با اشاره به مباحث مطروحه درباره برپایی نمایشگاه‌های فصلی و بهاره و پاییزه در استان سمنان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره به‌طور هم‌زمان معایب و محاسنی دارد که باید به آن توجه داشت.

استاندار سمنان بیان کرد: در این زمینه بهتر است نمایشگاه‌های کوچکی در نقاط مختلف استان سمنان با تقاضای فروشگاه‌های عرضه برپاشده و باید واحدهای صنفی بومی به این نمایشگاه‌ها بیایند؛ چراکه این مهم سبب رونق بیشتر تولید خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها