پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد به یک مسئله سیاسی تبدیل شده است

پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد به یک مسئله سیاسی تبدیل شده است

قاسم سلیمانی ظهر امروز در نشست با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان گفت: لازم است گروهی متشکل از کارشناسان شهرداری، راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان برای نظارت بر ساختمان‌ها و بازرسی ادواری تشکیل شود.

وی به اجرای طرح مجری ذیصلاح در کشور اشاره کرد و گفت: طرح مجری ذیصلاح طرح خوبی است که متاسفانه در استان متوقف شده است اجرای مجدد این طرح می‌تواند زمینه فعالیت برای بسیاری از مهندسان را فراهم کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ساختمان‌هایی که بودجه غیردولتی دارند باید با نظر سازمان نظام مهندسی ساخت و ساز انجام دهند.

سلیمانی با اشاره به پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد، بیان کرد: متاسفانه پروژه برج‌های دوقلو در شهرکرد به یک مسئله سیاسی تبدیل شده است اما باید تعصب بی‌جا را در مورد این پروژه رها کرد و وارد کار کارشناسی شد.

وی با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلو هزینه‌های زیادی را به شهرداری شهرکرد تحمیل کرده است، بیان کرد: به گفته سازمان بازرسی این بنا استحکام چندانی نیز ندارد از همین‌رو باید کمیته‌ای متشکل از سازمان نظام مهندسی، شهرداری، راه و شهرسازی و سازمان بازرسی تشکیل و در خصوص آن به صورت کارشناسی و علمی تصمیم‌گیری شود و نتیجه هر چه بود آن را اجرا کرد تا از حداکثر ضرر به حداقل مشکل برسیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اقدامات انجام شده در 3 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت پروژه‌های حساس و حیاتی مانند کمربندی شمال شهرکرد، بازگشایی امتداد خیابان آیت‌الله کاشانی، عقب‌نشینی دانشگاه شهرکرد و انتقال صنایع مزاحم و نیمه مزاحم به بیرون شهرکرد انجام شده است.

سلیمانی با اشاره به پوشش 94.5 درصدی گازرسانی در استان، خاطرنشان کرد: تاکنون 100 میلیارد تومان برای گازرسانی در استان هزینه و 50 میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شده است.

وی به "سنگ نبشته گردنه رخ" اشاره و تاکید کرد: میزاث فرهنگی استان باید به سرعت این سنگ را در مکان خود نصب و حفاظت بیشتری از آن به عمل آورد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها