جلوگیری از افراط و تفریط در جامعه با حاکمیت گفتمان ولایت محقق می‌شود

جلوگیری از افراط و تفریط در جامعه با حاکمیت گفتمان ولایت محقق می‌شود

مهدی ظفری ظهر امروز در یادوراه شهدای دانشجوی نهاوند که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد اظهار داشت: دشمنان امروز به‌دنبال ایجاد شکاف و تفرقه در جامعه ما هستند لذا باید در برابر این توطئه‌های خطرناک دشمنان هوشیار بود.

وی اظهار داشت: متأسفانه جامعه ما درگیر برخی بازی‌ها و جریان‌های سیاسی شده و این مسائل سبب به وجود آمدن شکاف در جامعه شده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به شکافی که در کشور ما به وجود آمده دلخوش کرده‌اند و هرچه این شکاف بیشتر شود طمع دشمنان ما نیز بیشتر می‌شود.

ظفری با بیان اینکه دشمنان ما می‌خواهند که محبت انقلابی بین ما را از بین ببرند افزود: ما برای جلوگیری از این مصائب و مشکلات باید برگردیم به فضای وحدت‌ آفرین اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس و محبت و نشاط انقلابی آن دوران را در جامعه احیا کنیم.

وی عنوان کرد: امروز برای از بین بردن شکاف به وجود آمده در جامعه باید گفتمان ولایت را در جامعه حاکم کنیم زیرا در گفتمان ولایت عقلانیت، انصاف، امید و همه چیز وجود دارد.

مدیرکل حفظ آثار همدان با بیان اینکه در گفتان ولایت نه کندروی، نه تند روی وجود دارد و کسی نمی‌تواند کوچکترین ایرادی به این گفتمان بگیرد اظهار داشت:اگر این گفتمان حاکم شود دشمن تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند از شکاف بین جامعه سوء استفاده کند.

ظفری بیان کرد: این یادواره‌ها و مجالسی که برای پاسداشت یاد شهدا برگزار می‌شود فرصتی است که باید تلاش کنیم این‌گونه شکاف‌ها را از میان برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار داشت: عنوان اسلامی بودن رسالت سختی است و همه ما باید برای این رسالت تلاش کنیم و باید به سمت اصلاح نگرش‌ها و به سمت بازیابی نگرش‌ها برویم و در این صورت دشمن تحت هیچ شرایطی جرأت نمی‌کند نگاه چپ به انقلاب اسلامی ما داشته باشد.

ظفری تصریح کرد: اطاعت از خدا و خلوص نیت در همه ابعاد زندگی شهدا دیده می‌شود و مسئولان باید اینگونه آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را به نسل جوان منتقل کنند تا هجمه‌های فرهنگی که دشمن قصد دارد آن را در بین جامعه و خصوصا نسل جوان نفوذ دهد خنثی و ابتر بماند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: یادوراه‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خط مشی شهدا اقدامی مهم برای ثبات در ادامه این راه پر معنویت است.

حسن بهرام‌نیا اظهار داشت: باید سفارش شهدا را نصب‌العین قرار دهیم تا نسل جوان با پیروی از راه شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بتوانند با استقامت در برابر هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن بایستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها