امدادرسانی به ۱۰ هزار خودروی گرفتار در برف در جاده‌های اردبیل

امدادرسانی به ۱۰ هزار خودروی گرفتار در برف در جاده‌های اردبیل

علی رحمتی عصر امروز در مراسم تجلیل از راهداران استان اردبیل اظهار داشت: امسال با توجه به برودت و سردی هوا که بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفته است، تاکنون به 10 هزار خودروی در راه مانده کمک‌رسانی انجام شده و در این زمینه راهداران از هیچ تلاشی دریغ نکردند و تمامی سعی خود را برای بازگشایی راهها انجام دادند.

وی با اشاره به فعالیت 120 اکیپ راهداری با 229 دستگاه ماشین‌آلات و 411 نفر نیروی انسانی گفت: تاکنون بیش از 115 هزار کیلومتر عملیات برف‌روبی در جاده‌های استان اردبیل انجام شده و تلاش راهداران همچنان با جدیت ادامه دارد که این تلاش شبانه‌روزی شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: امسال در زمان بارش برف در حدود 16 هزار تن شن و نمک در جاده‌های استان اردبیل استفاده شده و به 10 هزار خودروی در راه مانده کمک‌رسانی شده که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشده است و راهداران حتی با 40 ساعت کار بی‌وقفه خدمات‌رسانی کرده‌ و برای تضمین سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

رحمتی بیان کرد: ریزش بهمن در جاده سرچم که چندین روز گذشته این جاده را مسدود کرده بود پس از هماهنگی‌های لازم و همکاری و تلاش بی‌وقفه راهداران بازگشایی شد و خودروهای در راه مانده به طور کامل و بدون کوچکترین تلفات جانی و مالی عبور داده شدند که این موضوع نشان از تلاش بی‌وقفه این قشر تلاشگر است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تلاش شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی بی‌منت راهداران مورد توجه دستگاههای اجرایی مربوطه واقع شود و اقدامات لازم در رابطه با خدمت‌رسانی به این قشر پیاده‌سازی شود تا بتوانیم از این طریق جایگاه واقعی راهداران را به آنان نشان دهیم و شایستگی و تلاش آنان را گرامی بداریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها