رهبر انقلاب: به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مومن و آماده مجاهدت فراوانند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار عیدانه اقشار مختلف مردم فرمودند:عید غدیر، قضیه رهبری جامعه اسلامی است، ماجرای تعیین ضابطه و قاعده برای حکومت و جامعه اسلامی است؛ این قاعده، قاعده امامت و ولای...

رهبر انقلاب: به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مومن و آماده مجاهدت فراوانند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار عیدانه اقشار مختلف مردم فرمودند:
عید غدیر، قضیه رهبری جامعه اسلامی است، ماجرای تعیین ضابطه و قاعده برای حکومت و جامعه اسلامی است؛ این قاعده، قاعده امامت و ولایت است.
وقتی این قاعده وضع شد، آن‌وقت دشمنان از تغییر مسیر دین مأیوس شدند.
اسلام نوع حکومت امامت را قبول دارد. غدیر این را اعلام کرد. تا آخر دنیا هرجا هرمسلمانی که بخواهد اسلام را تحقق ببخشد باید امامت را احیا کند.
هر متفکر و هر صاحب عقیده‌ای در دنیای اسلام، اگر قرآن و ارزش‌ها را ملاک قرار دهد، به هیچ نتیجه‌ای جز اینکه مثل علی بن ابی‌طالب در جامعه حکومت کند، نمی‌رسد.
همه ارزش‌ها در علی (ع) جمع است. چه شیعه باشید، چه سنی، به او احترام می‌گذارید؛ حتی اگر مسلمان نباشید و او را بشناسید، در برابرش خضوع می‌کنید.
هرگونه ناسزاگویی به بزرگان اهل سنت، در واقع مانع از شنیده شدن مبانی منطقی و مستدلِ اعتقاد به امامت می شود.
تحریک احساسات دیگر فرق اسلامی به اسم شیعه، در واقع «شیعه انگلیسی» است و نتیجه آن، ظهور گروههای خبیث و مزدور وابسته به امریکا و سرویس جاسوسی انگلیس همچون داعش و النصره است.
کسی که رشوه می‌گیرد یا از بیت المال زیاده‌خواهی می‌کند، یا بر بدیها چشم می‌بندد و هیچ احساس مسئولیتی در قبال هدایت جامعه نمی‌کند، برای نظام و جامعه اسلامی، زینت نیست و در واقع مایه عیب برای شیعه است.
متأسفانه جامعه ما گرفتار پدیده زشت اسراف شده است و این اسراف در ابعاد مختلف از جمله در زندگی های شخصی خود را نشان می دهد.
حال حرکت عمومی کشور به برکت جوان های بی‌شماری که برای احیای اسلام و اقامه دین تلاش بی‌وقفه می کنند، خوب است.
این جوانها به فضل الهی هر دشمنی از جمله امریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهند آورد.
به آینده خوش‌بینم؛ جوانان مؤمن و آماده مجاهدت فراوانند./ منبع: فارس

000

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها