با استقرار دولت جدید آمریکا کشورهای منطقه با حساسیت بیشتری اوضاع را رصد می‌کنند

با استقرار دولت جدید آمریکا کشورهای منطقه با حساسیت بیشتری اوضاع را رصد می‌کنند

رئیس مجلس لبنان اظهار کرد: پس از انتخابات آمریکا و استقرار دولت جدید در آمریکا، کشورهای منطقه با دقت بیشتری اوضاع را رصد می‌کنند و حل مسائل منطقه‌ای اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

نبیه بری در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رئیس جمهور ایران در خصوص همکاری‌های بین دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی و کشاورزی گفت‌وگوهایی داشتیم. همچنین زمینه‌های مختلف همکاری در جهان عرب نیز در گفت‌وگوهایمان با رئیس جمهور ایران مطرح شد.

نبیه بری با اشاره به سفر رئیس جمهور به کویت و لبنان گفت: این سفرها دارای پیام صلح و دوستی و تفاهم با همسایگان بود و این‌ها فرصتی است برای رسیدن به راه حل های در منطقه.

وی تاکید کرد: بعد از انتخابات آمریکا و استقرار دولت جدید در این کشور، کشورهای منطقه با حساسیت بیشتری مسائل منطقه و دنیا را رصد می‌کنند و حل مسائل منطقه در این برهه اهمیت فراوانی دارد.

رئیس مجلس لبنان همچنین در خصوص ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: بنا به دعوت دوستم آقای لاریجانی در این اجلاس شرکت کردم و امیدوارم این اجلاس مهم اجلاسی موفقیت آمیز براساس اهداف باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها