المپیاد ورزشی دانشجویان محل تلاقی فرهنگ‌ها و ارزش‌های اجتماعی است‌

المپیاد ورزشی دانشجویان محل تلاقی فرهنگ‌ها و ارزش‌های اجتماعی است‌

به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پیامی به مناسبت افتتاح دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آورده است: گستردگی و وسعت موضوع تربیت‌بدنی و ورزش همگانی از این جهت بوده که تقریبا کسطوح جامعه را تحت پوشش و کارکرد اجتماعی خویش قرار می‌دهد و در پیکر و ساختار جامعه کاملا جاری می‌شود.

وی افزود: از طرفی اهداف خاص تربیت‌بدنی، توسعه و گسترش سلامت و بهداشت جامعه، ایجاد نشاط و پر کردن خلا زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این موضوع سبب آمادگی بهتر افراد جهت انجام تکلیفشان و افزایش توان عمومی جامعه می‌شود.

هاشمی گفت: المپیاد ورزش دانشجویان محل تلاقی فرهنگ‌ها و ارزش‌های اجتماعی جامعه است، فلسفه‌ای در زندگی است که صفات جسمانی، ارادی و فکری را در هم آمیخته و تعالی می‌بخشد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بی‌تردید رقابت فرهیختگان و اقشار علمی جامعه پزشکی ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و اهداف انسانی ورزش را بهتر و بیشتر به نمایش خواهد گذاشت تا جائیکه انشاالله الگوی شایسته‌ای برای جوانان باشد.

وی یادآور شد: رقابت‌های ورزشی مابین ورزشکاران و دانشجویان علوم پزشکی می‌تواند وسیله‌ای در جهت رشد رشد توانایی‌های خود برای کسب دانش بیشتر با هدف خدمت افزونتر به جامعه در آینده نزدیک باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها