ذره‌ای از عزم ملت خدشه‌دار نشده است

ذره‌ای از عزم ملت خدشه‌دار نشده است

سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در رزمایش راهیان بیت المقدس اظهار داشت: آمریکا برای دشمنی با ایران برنامه صد ساله داشته است و قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید نیز بحث تهدید، گزینه‌ روی میز آنها بود.

وی با بیان اینکه جبهه کفر به سردمداران آمریکا و صهیونیسم در طول 38 سال یک لحظه آرام نگرفته است افزود: در این راستا آنان از 19 دی ماه 1356 قتل عام مردم قم، کودتاها و ترورهای مختلفی را داشته و همچنین 17 هزار نفر از نخبگان ما را نیز ترور کردند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گزینه‌های مورد نظر آمریکایی‌ها را گزینه آغاز جنگ دانست و بیان کرد: تاکنون آمریکا یک لحظه گزینه‌های جنگ خود را تعطیل نکرده است و همه می‌دانند عقبه جنگ 8 ساله دفاع مقدس، آتش افروزی در عراق و اتاق فکر جنگ در عربستان آمریکا بوده است.

احمدی با بیان اینکه اگر قرار است اتفاقی بیفتد کشوری غیر از ایران شایسته شکستن شیشه عمر آمریکا نیست تصریح کرد: این ملت 38 سال سینه به سینه روبه‌روی آمریکا ایستاده است و عقب نشینی نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی رزمندگان اسلام در مرز شلمچه آرزوی شلیک یک موشک 50 متری را داشتند اما امروزه به برکت شهیدان حرف از موشک چند هزار کیلومتری است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم یادآور شد: قدرت امروز ایران با گدشته قابل مقایسه نیست و امروزه انواع موشک‌ها و تسلیحات روز خود رابه نمایش در می آوریم.

احمدی با اشاره به اینکه ما به دنبال افروختن یک جنگ نیستیم زیرا جنگ‌ها خسارت خود را دارند و ذات جنگ تخریب و کشتار است اظهار داشت: شایئ ما هیچ وقت جنگ را آغاز نکنیم اما آنانی که‌ تصور می‌کنند آسایش، آرامش، خنده و عقب نشینی در مقابل کفر راه حل حیاتی این ملت است اشتباه می‌کنند و در صورتی که استکبار کوچک ترین تعدی به کشور داشته باشد پاسخ دندان شکنی دریافت می‌کند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با بیان اینکه امروزه ذره ای در عزم ملی ما خطشه ای وارد نشده و این به دلیل داشتن مقاومت و پایداری ملت است گفت: اگر راه امام عمدا و سهوا فراموش شود ملت ما سیلی می‌خورد و این سیل سیلی ساده‌ای نخواهد بود.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند« اگر مدافعان حرم نبودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود».

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها