طرز تهیه بیسکوئیت ساده وانیلی

‍ بیسکوییت ساده وانیلیآرد 2 پیمانهنمک یک چهارم ق چکره نرم شده در دمای محیط 200 گرمشکر نصف پیمانهوانیل یک چهارم ق چاین دستور بیسکوییت یک دستور ساده پایه است که میتوانید به سلیقه خود مقداری پوست لیمو تر...

طرز تهیه بیسکوئیت ساده وانیلی

‍ بیسکوییت ساده وانیلی

آرد 2 پیمانه
نمک یک چهارم ق چ
کره نرم شده در دمای محیط 200 گرم
شکر نصف پیمانه
وانیل یک چهارم ق چ

این دستور بیسکوییت یک دستور ساده پایه است که میتوانید به سلیقه خود مقداری پوست لیمو ترش یا شکلات چیپسی و ... به مواد آن اضافه کنید یا پس از پخت با مارمالاد یا شکلات ذوب شده آن را تزیین و سرو کنید.


کره و شکر را با هم زن زده تا کرم رنگ شود وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید سپس آرد را به همراه نمک در کاسه ای جداگانه الک کرده و به مواد اضافه کرده و با دور کند هم زن مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. خمیر آماده شده را در ظرفی گذاشته روی آن نایلون کشیده و به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید.
روی سطح کار را آرد پاشی کرده خمیر را به ضخامت نیم سانت باز کرده و با کاتر بیسکوییت یا هر کاتر دلخواه خمیر را قالب بزنید. سپس در سینی که کاغذ روغنی انداخته اید گذاشته و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.
فر را از قبل با دمای 350 درجه سانتی گراد گرم کرده و بیسکوییت ها را 8 تا 10 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شوند در آن قرار دهید. پس از پخته شدن از فر خارج کرده و چند دقیقه زمان دهید تا کمی خنک شوند سپس روی توری گذاشته تا کاملا خنک شوند.

منبع: شیرینی سرا

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها