المان‌های نوروزی در شهرستان ساری نصب می‌شود

المان‌های نوروزی در شهرستان ساری نصب می‌شود

حسن کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نظر به اینکه استفاده از چادرهای مسافرتی در بوستانان‌های شهر ممنوع است ستاد نوروزی شهرداری ساری چند سالن سرپوشیده شهر را برای اسکان در نظر گرفته است.

وی افزود: در بوستان قائم چند آلاچیق وجود دارد که مسافران می‌توانند از آنها استفاده کنند. تلویزیون‌های شهری برای اطلاع رسانی در نظر گرفته شده تا مسافران از این طریق در جریان وضعیت جوی قرار بگیرند و از اموری که نیازآنها را برطرف می‌سازد کسب اطلاع کنند.

کلانتری با تاکید بر اینکه می‌خواهیم تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهر شش هزار ساله ساری را برای مسافران نوروزی به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: علاوه بر زیباسازی سیمای شهر از رهگذر نصب المان‌های نوروزی ، ریسه‌بندی و آذین شهر‌، برپایی سفرهای هفت سین در نقاط مختلف بر آن هستیم تا آداب و رسوم نوروزی این کهن شهر را به نمایش بگذاریم که آیین نوروز‌خوانی از جمله آنها است.

وی به توزیع بسته‌های فرهنگی در ورودی‌های شهر ساری اشاره کرد و افزود: این بسته‌های فرهنگی در خدمت اهدافی بوده که مورد توجه قرار داریم و به آنها اشاره کردیم.

جانشین ستاد نوروزی شهرداری ساری به برنامه‌های تنظیم شده برای نظافت و پاکسازی شهر در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: طبق تجربه سالیان گذشته ایام پایانی سال زباله‌ها تا سه برابر افزایش می‌یابند و از شهروندان دعوت می‌شود سنت زیبای خانه تکانی را به روزهای پایانی اسفند ماه محدود نکنند تا مدیریت جمع آوری و حمل زباله‌ها به مطلوب ترین نحو ممکن انجام شود.

وی یادآور شد: نوعی برنامه‌ریزی کردیم تا پروسه جمع آوری زباله‌ها در دو هفته آخر سال با سرعت بیشتری انجام شود تا نظافت و پاکیزگی شهر از همیشه مطلوب تر انجام شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها