کتاب "نفوذ از دیدگاه مقام معظم رهبری" در تبریز منتشر شد

کتاب "نفوذ از دیدگاه مقام معظم رهبری" در تبریز منتشر شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به انتشار کتاب «نفوذ؛ ابعاد، ابزارها و موانع نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» اظهار داشت: در این کتاب که به همت جمعی از اعضای موسسه آوای بینش در 6 فصل سامان‌یافته است مطالب جامعی از بیانات مقام معظم رهبری گردآوری‌ شده و به‌صورت سیر منطقی خاص در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مطهری افزود: فصل اول به ماهیت انقلاب اسلامی ایران و فصل دوم به دشمن و شناخت شیوه‌های مختلف دشمنی او پرداخته است. فصل سوم، اهمیت، اقسام، تاریخچه و نتایج نفوذ را به‌تفصیل بررسی کرده است.

وی ادامه داد: در فصل چهارم، ابعاد مختلف نفوذ ازجمله ابعاد امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مورد اشاره قرار گرفته است.

مدیر انتشارات عاصم با اشاره به اینکه فصل پنجم به ابزارهای نفوذ پرداخته است، ابراز داشت: در این فصل رهبر معظم انقلاب 20 وسیله برای نفوذ را به صورت مفصل بیان فرموده‌اند ضمن این که در فصل ششم یعنی فصل پایانی هم به موانع نفوذ اختصاص دارد که در این فصل معظم له 18 مانع مختلف را برای جلوگیری از نفوذ دشمن در جامعه اسلامی تبیین می‌کنند.

مدیر موسسه آوای بینش گفت: این کتاب، در آستانه انتخابات سال 1396 توسط انتشارات عاصم منتشر شده و علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب می‌توانند از طریق فروش اینترنتی کتاب www.ketab.ir/asem اقدام کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها