۲ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در ارزوئیه کشف شد

۲ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در ارزوئیه کشف شد

عنایت‌الله دهقانی در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: طبق گزارشات واصله مبنی بر فعالیت‌های مشکوک یکی از مجرمین سابقه‌دار شهرستان ارزوئیه این موضوع در دستور کار حوزه قضائی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صورت گرفته و تکمیل تحقیقات با حضور ماموران اطلاعات و آگاهی شهرستان ارزوئیه منزل متهم مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت که دو عدد تانکر حاوی دو هزار لیتری مشروبات الکلی دست‌ساز کشف و منهدم شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش ارزوئیه با بیان اینکه این تانکرها به صورت ماهرانه جاسازی شده بودند گفت: در حین بازرسی از منزل متهم ماموران به لوله‌کشی مشکوکی برخورد کردند که به حیاط خانه متهم ختم شده بود.

وی با بیان اینکه پس از حفاری زمین، یک تانکر هزار لیتری مشروبات الکلی دست‌ساز کشف شد تصریح کرد: با توجه به بوی الکل متصاعد شده احتمال وجود تانکر دیگری هم می‌رفت که با ادامه جست و جوها یک تانکر دیگر نیز کشف و منهدم شد.

دهقانی خاطر‌نشان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعدادی مدارک جعلی و دوربین مداربسته مسروقه نیز کشف و ضبط شد و متهم 31 ساله جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس دادگاه عمومی بخش ارزوئیه با اشاره به ماده 702 تعزیزات و مجازات‌های بازدارنده گفت: طبق این قانون هر کس که مشروبات الکلی را بسازد، بخرد، بفروشد و یا در معرض فروش قرار دهد و یا حمل و نگهداری کند و یا در اختیار دیگری قراردهد به شش ماه تا سه سال حبس و تا 74 ضربه شلاق و نیز پرداخت جزای نقدی به میزان پنج برابر ارزش عرفی (تجاری) کالای یادشده محکوم می‌شود.

وی اظهار‌ داشت: با توجه نزدیکی آغاز سال نو و شروع مراسمات شادی و جشن‌ها شهروندان نسبت به وقوع نابهنجاری‌ها حساس باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوکی که برهم زننده و مخل امنیت است سریعا پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها