معاون امنیتی وزیر کشور در گفت و گو با خبرفوری:

تحرکات داعش در مرزهای کشورمان افزایش پیدا کرده/ مردم نگران نباشند

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تحرکات گروه‎های تروریستی چون داعش و کومله در مرزهای کشورمان افزایش پیدا کرده است اما مردم نگران نباشند چون آمادگی نیروهای نظامی کشورمان بسیار بالاست.

تحرکات داعش در مرزهای کشورمان افزایش پیدا کرده/ مردم نگران نباشند

حسین ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت امنیت مرزهای کشورمان با توجه به حملات تروریستی که در اهواز صورت گرفت اظهارکرد: تحرک گروه‎های تروریستی طی چند سال اخیر در مرزهای غربی و جنوب شرقی به دلیل حمایت‎های برخی از کشورها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته بیشتر شده است اما این به معنای ایجاد ناامنی در مرزهای ایران نیست.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و مرزی کشورمان باتوجه به افزایش این تحرکات آمادگی‎های بیشتری را دارند و توانستند امنیت لازم را در مناطق مرزی به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه ما تقریبا در هفته شاهد وقوع چندین درگیری بین نیروهای مرزی و عناصرترویستی وابسته به گروه‎های مختلف در مرزهای کشورمان هستیم خاطرنشان کرد: بنده می‎توانم صراحتا بگویم که میزان امنیت مرزهای کشورهای نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است و فقط تعداد درگیری‎های مرزی افزایش پیدا کرده است.

ذوالفقاری درباره اینکه عناصر تروریستی که این روزها در مرزهای کشورمان تحرکات بسیاری دارند بیشتر به چه گروه‎هایی وابسته هستند تاکید کرد: گروه‎های تروریستی متفاوت و با عناوین مختلف در شرایط فعلی با نیروهای مرزی ما درگیر هستند و نمی‎توان آنها را به داعش و کومله محدود کرد.

وی تصریح کرد: هر گروهی که به نوعی انگیزه نسبی در مخالفت با ایران دارند تحریک شدند تا در مقابله با نیروهای امنیتی کشورمان در مرزهایمان وارد عمل شوند اما آمادگی نیروهای نظامی ایران در بالاترین حد ممکن است و آنها نمی‎توانند مرزهای ایران را ناامن کنند.

معاون امنیتی وزیر کشور اظهارکرد: مردم تحرکات گروه‎های تروریستی در مرزهای کشورمان را ایضایی بدانند و هیچ نگرانی نداشته باشند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یزدان
    0

    لعنت خدا ورسولش وهمه فرشتگان ومردم بر منافقین ومخالفین ودشمنان کشورم ایران و مذهب پاک شیعه اهل بیت علیه السلام

  • محسن
    0

    خبر نگران کننده میدی ولی مردم نگران نباشند .ادم خندش میگیره

    نظرات شما -
    • موسی الرضا
      0

      گروههای مخالف هیچ غلطی نمیتوانند بکنن.مردم ایران ضمن اینکه مهربان هستن خیلی هم غیور و مبارز هستن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها