شورای شهر جای ورزشکاران یا هنرمندان نیست

شورای شهر جای ورزشکاران یا هنرمندان نیست

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با انتقاد از حضور افراد غیرمتخصص در شوراهای شهر و روستا، وقوع حادثه پلاسکو را برآیند اصلی حضور افراد غیرمتخصص در شوراها عنوان کرد.

سینا صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم تخصص گرایی و شایسته سالاری در انتخاب نمایندگان شوراها اظهار کرد: مردم باید طیفی از کاندیداها را برای نمایندگی خود در شوراها برگزینند که علاوه بر داشتن تخصص و تحصیل در یک رشته متناسب با امورشهری از تجربه و خوش نامی در کارنامه سوابق خود نیز برخوردار باشد.

وی در توضیح این تخصص ها گفت: نمایندگان مردم در شوراها باید در رشته های ترافیک شهری، عمران و شهرسازی ، معماری و یا رشته های مرتبط تخصص و مدرک دانشگاهی داشته باشند.

در این شوراها و با توجه به حساسیت تصمیم گیری ها در آن دقیقا جایی برای حضور هنرمندان یا ورزشکاران نباید وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: زمانی ما می توانیم یک شهر پویا و سالم داشته باشیم که افراد با صلاحیت و تجربه در مصدر تصمیم گیری های آن شهر قرار داشته باشند. از این رو افراد بهتر است اگر در این زمینه توانایی ندارند اساسا در این انتخابات کاندیدا هم نشوند.

وی با اشاره به اهمیت نحوه لیست بندی احزاب و گروه های سیاسی برای این انتخابات نگاه به کارآیی و شایستگی افراد در کنار تعلقات حزبی و سیاسی را در تهیه این لیست ها ضروری دانست.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها