صانعی: نفرات نهایی را پس از بازی با عراق به AFC معرفی می‌کنیم

صانعی: نفرات نهایی را پس از بازی با عراق به AFC معرفی می‌کنیم

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت: بازیکنان تمرینات خود را در این مرحله از اردوی تدارکاتی زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند تا به آمادگی کامل برای دیدار با عراق برسند.

وی گفت: در این مرحله از اردو بازیکنانی را در اختیار داشتیم که در لیگ برتر و لیگ یک فعالیت دارند و با آغاز مسابقات‌شان در اختیار تیم‌ها قرار گرفتند. خوشبختانه ملی‌پوشان با انگیزه و تلاش فراوان تمرینات خود را در مرکز تیم‌های ملی ایران برگزار می‌کنند و این تمرینات تا روز دوشنبه نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ادامه داد: پس از پایان این مرحله از اردو، بازیکنان در اختیار باشگاهای‌شان قرار می‌گیرند و دو روز قبل از بازی با عراق، اسامی ملی‌پوشان را اعلام می‌کنیم تا با انجام این دیدار دوستانه، به ترکیب نهایی تیم ملی و بازیکنانی که موردنظرمان هستند، برسیم. در واقع بعد از بازی با عراق نفرات نهایی برای معرفی به AFC مشخص می‌شوند.

صانعی در ادامه از حضور مربی بدنساز برزیلی در تمرینات تیم ملی خبر داد و گفت: الینی در کنار تیم حضور دارد و تمرینات بدنسازی ویژه‌ای را با ملی‌پوشان انجام می‌دهد. امیدوارم در فرصت باقیمانده بازیکنان از لحاظ جسمانی و از لحاظ تکنیک و تاکتیک به آمادگی مناسبی برسند.

وی در پایان گفت: همان‌طور که قبلاً نیز اشاره کردم، برگزاری بازی‌های دوستانه به بازیکنان به منظور کسب تجربه و اعتمادبه‌نفس و به کادر فنی به خاطر ارزیابی عملکرد ملی‌پوشان کمک ویژه‌ای می‌کند. پیش از این بازیکنان دو بازی با روسیه و دو بازی اوکراین را پشت سر گذاشته و عملکرد قابل قبولی داشتند. ضمن اینکه کادر فنی نیز به نقاط ضعف و قوت تیم پی برده و برای رفع آن برنامه‌های مختلفی را در زمان تمرینات در دستور کاری فوتسالیست‌ها قرار داده است.

همچنین ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیران کل و فدراسیون‌های شرکت کننده در مسابقات زیر20 سال فوتسال 2017 تایلند روز پنجشنبه 30 مارچ برابر با دهم فروردین‌ماه 96 را زمان قرعه‌کشی این مسابقات اعلام کرد. این مراسم از ساعت 15 به وقت محلی در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها