۹ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

۹ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

ارسطو ترکمان‌منش ظهر امروز در همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، اقدام و عمل بیان اینکه این همایش با حضور 6 استان بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد برگزار شده اظهار داشت: این همایش در سه محور نقش پذیری سازمان‌های مردم نهاد در آسیب‌ شناسی در رفع موانع اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، بررسی مبانی علمی اجتماعی شدن و نقش سازمان‌های مردم نهاد و جایگاه اجتماعی و نقش سازمان‌های مردم نهاد در تبیین برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است.

وی از تشکیل کمیته‌های تخصصی در این همایش خبردادو خاطرنشان کرد: کمیته‌های امور اجرایی، تشریفات، بحران، امنیتی و رفاهی و غرفه و نمایشگاه فرهنگی و پیشگیری در این همایش آغاز بکار کرده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در بین 4 استان در وضعیت سبز در زمینه مواد مخدر معرفی شده است خاطرنشان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) استان بوشهر اخیر 600 کیلوگرم مواد مخدر که قصد ترانزیت داشتند کشف شد.

وی از انهدام 120 باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با متلاشی120 باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر در 11 ماه امسال 9 تن مواد مخدر کشف شد.

ترکمان منش اجرای طرح امید اجتماعی در استان بوشهر را یکی از طرح‌های مهم در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: این طرح از ابتکارات خوب استاندار بوشهر بوده که با 10 برنامه اجرایی شده و یکی از این 10 برنامه مربوط به پیشگیری از اعتیاد است.

وی با بیان اینکه 36 هزار دانش آموز بوشهری در شهرها و روستاها تحت پوشش طرح‌های امید اجتماعی قرار دارند تصریح کرد: 5 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری طرح امید اجتماعی قرار گرفته‌اند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از فعالیت 44 سازمان مردم نهاد در استان بوشهر در امر پیشگیری از اعتیاد خبرداد وگفت: استان بوشهر در امر مبارزه با مواد مخدر با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد پیشگام است بگونه‌ای که از 24 سازمان مردم نهاد امسال این رقم به 44 تشکل غیر دولتی در امر پیشگیری رسیده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها