تقویت روحیه ولایتمداری و انقلابی‌گری مهمترین نیاز کشور در عرصه کنونی است

تقویت روحیه ولایتمداری و انقلابی‌گری مهمترین نیاز کشور در عرصه کنونی است

سردار محمدتقی اوصانلو پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل و یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ 37 استان اردبیل در شمالغرب که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر که مراسمی به این منظور امروز در اردبیل تدارک دیده شده یادواره رشادتها و از جان گذشتگیهایی شهدایی همانند مهدی و حمید باکری است.

وی افزود: هر کدام از این شهدا غنی و دارای دریایی از معرفت بودند که با نثار جان خود دین اسلام و کشور ایران را از دست دشمنان بعثی که از حمایت کشورهای خارجی برخوردار بود، از کشورمان کوتاه کردند.

سردار اوصانلو گفت: شهدای مدافع حرم و نیز شهدای شمالغرب کشور نیز نمونه‌ای از شهیدانی هستند که در طول سالهای متمادی برای دفاع از اسلام و مسلمانان به شهادت رسیدند که امروز یادواره دو شهید مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود که هر کدام از این شهیدان خانواده و حتی فرزندان خود را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) تنها گذاشته و برای شهادت آماده شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بیان کرد: در مدت 38 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب و اسلام شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و این نظام کرده است که بعد از گذشت این همه سال همچنان ملت ایران پابرجا و مستحکم ایستاده‌اند و اگر کسی قصد دست‌درازی به این کشور را داشته باشند برای دفاع آماده هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: بعد از تقدیم شهدای بسیار زیادی در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) مردم ایران در حال حاضر نیز اگر لازم باشد آماده اعزام و جان‌فشانی در این راه هستند که این موضوع سبب شده کشور ایران در منطقه و جهان به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده و امنیت آن زبانزد تمامی کشورها باشد که حاصل از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: استان اردبیل در 38 سال گذشته شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده به طوری که تنها در عملیاتهای بدر و خیبر بیش از 400 شهید از استان اردبیل در کنار شهیدانی همچون مهدی و حمید باکری از جان شیرین خود گذشته و نگذاشتند این کشور به دست نامحرمان اشغال شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: عظمت شهدا به حدی بوده که در یک سخنرانی قابل توصیف نیست ولی اگر بخواهیم به یکی از اصلی‌ترین ویژگیهای شهدا اشاره داشته باشیم ولایتمداری و انقلابی‌گری بوده که این موضوع و تقویت روحیه ولایتمداری برای رفع مشکلات و بحرانهای کشور یکی از مهمترین نیازهای عرصه کنونی است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها