کاروان خادمان نوروزی هلال‌احمر گلستان به سفر عتبات عالیات اعزام شد

کاروان خادمان نوروزی هلال‌احمر گلستان به سفر عتبات عالیات اعزام شد

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در حاشیه اعزام خادمان نوروزی اظهار داشت: با توجه به نقش مؤثر و داوطلبانه جوانان در طرح نوروزی٩٥ و ارائه خدمات ارزنده بشردوستانه به مسافران و مهمانان گلستان که به صورت داوطلبانه انجام شد، شاهد تشرف خادمان نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان به کربلای معلی و نجف اشرف بودیم.

وی افزود: با توجه به نقش مؤثر جوانان در ارائه خدمات بشردوستانه، تقویت روحیه معنوی اعضاء، افزایش توان و آمادگی امدادی می‌تواند نقش شایانی را ایفا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر حضور داوطلبانه اعضاء و جوانان در طرح نوروزی، اظهار کرد: همه خدمات در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و داوطلب‌یار امداد بدون هیچ گونه پرداخت حق‌الزحمه به اعضای داوطلب هلال احمر و در راستای اشاعه فرهنگ بشردوستی در سراسر استان انجام می‌پذیرد.

احمدی اظهار داشت: کاروان خادمان نوروزی زائران حسینی شامل جوانان، امدادگران، نجات‌گران و پزشکان و پرستاران داوطلبی است که در آئین تجلیل از خادمین نوروزی٩٥ در هفته هلال‌احمر، با حضور معاون استاندار و دیگر مقامات ارشد استانی، به قید قرعه برگزیده و زائر حضرت سیدالشهدا شده‌اند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها