بهزیستی استان مرکزی و سه نهاد مرتبط تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بهزیستی استان مرکزی و سه نهاد مرتبط تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بهروز رفیعی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری با سه نهاد مرتبط اظهار داشت: رشد و گسترش آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جدی به حساب می‌آید، به ویژه در دهه‌های اخیر شاهد بروز یا افزایش چشمگیر به هم ریختگی در هنجارهای جامعه و مواجهه با پدیده هایی بوده‌ایم.

وی افزود: براساس آیین نامه ارائه خدمات فوریت‌های اجتماعی هیئت وزیران، سازمان بهزیستی به عنوان متولی شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی، تلاش می‌کند که از طریق همکاری و تعامل سازنده با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، مداخلات روانی- اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند، که این مساله در پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه اورژانس اجتماعی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی استان مرکزی «اورژانس اجتماعی 123»، فرماندهی انتظامی استان مرکزی (110)، دانشگاه علوم پزشکی«مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی 115» و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی (125) منعقد شد.

رفیعی بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ارائه خدمات اجتماعی به افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی به ویژه ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی انجام شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها