استان فارس میزبان ۶ شهید گمنام می‌شود

استان فارس میزبان ۶ شهید گمنام می‌شود

حمیدرضا گرامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری از تشییع پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: پیکر این 6 شهید در شهرهای شیراز، نورآباد، زرقان، پاسارگاد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه 2 شهید در شهر شیراز تشییع می‌شوند، گفت: یکی از شهدا در دانشکده شهید باهنر و پیکر یکی دیگر از شهدا در پادگان امام جواد (ع) شیراز تشییع می‌شود، این شهدا به ترتیب 20 و 35 ساله هستند و در منطقه شرهانی در عملیات محرم و منطقه ام‌رصاص در عملیات کربلای 4 شهید شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: پیکر شهید 20 ساله که جزیره مجنون و عملیات خیبر و شهید 21 ساله که در منطقه زیبدات به شهادت رسیده در پاسارگاد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

گرامی از تشییع و تدفین شهید 19 ساله در شهر زرقان خبر داد و بیان کرد: این شهید در عملیات بدر به شهادت رسیده که در بوستان شهر زرقان به خاک سپرده می‌شود.

وی از تشییع یکی دیگر از شهدا در شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: این شهید 22 ساله در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و در نورآباد به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: پیکر مطهر شهدا شامگاه 9 اسفند از فرودگاه شهید دستغیب وارد شیراز شده و پس از استقبال از سوی مردم در معراج شهدای بنیاد حفظ آثار قرار می‌گیرند.

وی تشییع پیکر شهدا در شیراز را روز 10 اسفند اعلام کرد و گفت: مابقی پیکر شهدا روز 10 به شهرستان‌های اعلام شده منتقل می‌شوند و با وجود این 6 شهید تاکنون 314 شهید گمنام در 94 نقطه استان به خاک سپرده شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها