۳ شهید گمنام در گرگان به خاک سپرده می‎شود

۳ شهید گمنام در گرگان به خاک سپرده می‎شود

سید علی مهاجر ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرائی با بیان اینکه گلستان میزبان 7 شهید گمنام در ایام فاطمیه خواهد شد، اظهار داشت: پیکر 3 شهید گمنام در شهرستان گرگان آرام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این 7 شهید گمنام در ساعت 13، 10 اسفند ماه وارد استان گلستان خواهند شد و مراسم استقبال از این شهدا در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: در راستای گرامیداشت این شهدای گمنام به استان گلستان در روز دوشنبه 9 اسفند ماه در حسینیه سپاه ناحیه گرگان مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

مهاجر افزود: مراسم وداع با این پیکر شهدا در روز چهارشنبه 11 اسفند ماه از مقابل معراج شهدای (بهداری سپاه ناحیه گرگان) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از این شهدای گمنام در دانشکده مائده گرگان به خاک سپرده خواهد شد، افزود: این 7 شهید که وارد استان گلستان می‎شوند از لشکر 25 کربلا هستند و ممکن است در آینده با آزمایش‎های DNA مشخص شود که بومی استان گلستان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه در سال 1392 در دانشگاه گلستان شهید گمنامی با آزمایش DNA شناسایی شد، افزود: همچنین 2 شهید والامقام دیگر شهرستان گرگان در ساعت 8:30 صبح 12 اسفند در شهر سرخنکلاته تشییع و پیکر پاک‌شان به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها