ناشران عرصه دفاع مقدس، ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب ایلام حضور فعال دارند

ناشران عرصه دفاع مقدس، ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب ایلام حضور فعال دارند

عمران خودآموز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: در شیوه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان ایلام ما سعی کردیم که این نمایشگاه فقط صرفا نمایش و فروش کتاب نباشد.

وی افزود: ما برنامه‌های جنبی نیز در نظر گرفته‌ایم و متناسب با ایام فاطمیه و همچنین متناسب با فرهنگ و سنن استان این برنامه‌های جانبی اجرایی و برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ارشاد استان ایلام عنوان کرد: همچنین در برنامه‌های جانبی برگزاری نمایشگاه، ایستگاه نقاشی را داریم که با همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان ایلام برنامه‌های متنوع نمایشی و محیطی اجرا می‌شود گفت: در نمایشگاه امسال 30 درصد تخفیف بن کتاب رو در نظر گرفته‌ایم که شامل 20 درصد تخفیف بن و 10 صد تخفیف ناشر می‌شود.

خودآموز خاطرنشان کرد: بیش از 50 ناشر را برای حضور در نمایشگاه شناسایی و بعد معرفی کردیم، ناشران ما نیاز به تشویق دارند به دلیل اینکه عده‌ای از این ناشران حضور در نمایشگاه برایشان صرفه مالی نداشت در نمایشگاه حضور پیدا نکردند.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر حضور ناشران در عرصه دفاع مقدس، ایثار و شهادت و اقتصاد مقاومتی تأکید داشت که ما شاهد حضور تمامی این عرصه‌ها در نمایشگاه کتاب امسال هستیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها