برانکو: بازی در کشور ثالث ۲ امتیاز از پرسپولیس گرفت/ آخرین باری که پسرم به استادیوم آمد برنده شدیم

برانکو: بازی در کشور ثالث ۲ امتیاز از پرسپولیس گرفت/ آخرین باری که پسرم به استادیوم آمد برنده شدیم

کم نیستند کسانی که معتقدند پرسپولیس برابر الهلال کمی محتاط ظاهر شد و نتوانست بازی هجومی خود در لیگ برتر را مقابل این حریف عربستانی انجام دهد.

خبرورزشی نوشت: البته برانکو نظر دیگری دارد و حرف‌های جالبی می‌زند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

برخی‌ها معتقدند پرسپولیس و حتی الهلال عربستان مقابل هم محتاط و حتی ترسو بازی کردند. آیا این حرف را قبول دارید؟
اصلاً این‌طور نبود. ما در این مسابقه دنبال برد و پیروزی بودیم. اولین گل را هم زدیم و می‌توانستیم برنده هم شویم اما حریف هم الهلال عربستان بود. ما نه ترسو بودیم و نه محتاط و همه تلاش خود را کردیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم که نشد.

علت اصلی این تساوی چه بود؟
ببینید بازی در کشور ثالث ۲ امتیاز از ما گرفت. مطمئن باشید اگر این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می‌شد ما می‌توانستیم با حمایت هواداران پرشور خود نتیجه را حفظ کنیم. متأسفانه به دلایل غیرفوتبالی باید در کشور دیگری غیر از ایران بازی کنیم و این به ضرر ماست.

گفته‌اید مسمومیت بدموقع حسین ماهینی هم شوک بزرگی به شما وارد کرد، درست است؟
صادق محرمی به نظر من نمایش خوبی به اجرا گذاشت و توانست انتظارات ما را برآورده کند ولی به هر حال ما 2 ساعت قبل از بازی متوجه شدیم ماهینی را در اختیار نداریم. او کاپیتان دوم تیم ماست و جزو بازیکنان اصلی که حضورش در میدان خیلی مؤثر است. شما فراموش نکنید صادق محرمی فقط ۲ ساعت فرصت داشت خودش را برای این مسابقه بزرگ از لحاظ روحی و روانی آماده کند و از پس وظایفش هم برآمد.

شما گفته‌اید گل الهلال آفساید بود؟!
نه، گفتم گلی که الهلالی‌ها زدند حاصل یک آفساید بود. ما بعد از بازی وقتی فیلم مسابقه را تماشا کردیم متوجه شدیم داور به جای گرفتن آفساید آوانتاژ داد و این به ضررمان شد. منظور من این بود.

راستی پسرتان هم به دبی آمده است. از دیدن او روحیه گرفتید، درست است؟
بله، وقتی او را کنار خودم می‌بینم انرژی می‌گیرم و خوشحالم که به دبی آمده است.

اگر اشتباه نکنیم آخرین باری که پسرتان بازی شما را در استادیوم تماشا کرد شهرآورد را ۴ بر ۲ بردید. الان فکر می‌کنید مقابل الوحده هم همین اتفاق بیفتد؟
ان‌شاءالله! هر موقع پسرم به ورزشگاه آمده من برنده یا موفق شدم و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی بیفتد. الوحده تیم خطرناکی به ویژه در حمله است اما ما پس از تساوی در مسقط مقابل الهلال به شدت به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج داریم.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها