۴۶۷ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کرمان کشف شد

۴۶۷ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کرمان کشف شد

سرهنگ عبدالعلی روانبخش در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال مواد مخدر از محورهای شرقی استان به مرکز استان با خبر شدند.

وی در تشریح عملیات نخست بیان داشت: مأموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی حین گشت‌زنی‌های هدفمند و نامحسوس در محور جوشان به گلباف به یک دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 99 کیلوگرم حشیش را که در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و در این راستا دو قاچاقچی را دستگیر کنند.

روانبخش در مورد عملیات دوم بیان کرد: ماموران انتظامی بخش راین نیز با کار اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو کاپرا در اطراف بخش راین آگاه شدند که با گشت‌زنی‌های هدفمند موفق شدند، خودرو کاپرا را که در حوالی رودخانه‌ای بدون سرنشین متوقف شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تحت نظر قرار دادن خودرو به محض مراجعه قاچاقچیان، در عملیاتی غافلگیرانه سه قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودرو 368 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطر‌نشان کرد: در این دو عملیات در مجموع 467 کیلو‌گرم انواع مواد مخدر کشف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری یک زورگیر و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 21 این فرماندهی خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 21 فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

روانبخش اظهار‌داشت: متهم در بازجویی تخصصی ماموران به 10 فقره اخاذی وجه نقد و موبایل در سطح شهر کرمان اعتراف کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها