آمار تلفات جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ۷.۶ درصد کاهش یافت

آمار تلفات جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد ۷.۶ درصد کاهش یافت

پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان با اشاره به کاهش 7.6 درصدی تلفات رانندگی در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان اظهار داشت:این سیر نزولی خوشحال کننده است اما انتظار می‌رود این درصد نیز کاهش پیدا کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بیش‌ترین میزان تصادفات در ایام عید نوروز اتفاق می‌افتد، بیان کرد: می‌طلبد مسئولان شورای ترافیک برای کاهش میزان تصادفات در این برهه زمانی بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و اعضای خدمات سفر از جمله هلال احمر، اورژانس، شهرداری، اصناف و حمل و نقل و پایانه‌ها با فعالیت مناسب شرایطی را ایجاد کنند که استان با تمام توان میزبانی خوبی از مسافران داشته باشد.

نیک اقبالی به تخصیص 4 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل جرایم رانندگی به استان خبر داد و گفت: این مبلغ به نسبت 70 درصد برای شهرداری‌ها و 30 درصد برای دهیاری‌ها در استان توزیع شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه پروژه‌های تعریف شده شهرداری یاسوج از محل جرایم رانندگی مربوط به پایش تصویری است، افزود: در صورت اجرای این پروژه‌ها رشد خوبی در حوزه پایش تصویری خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با انتقاد از عدم حضور شهردار یاسوج در جلسات شورای ترافیک استان، اظهار داشت: عملکرد این شهرداری نسبت به انجام پایش تصویری در سطح شهر یاسوج مناسب نیست.

حسین کاظمی با بیان اینکه حضور کمرنگ شهردار یاسوج در جلسات قابل توجیه نیست، بیان کرد: مصوبات این شهر به دلیل بی‌توجهی شهردار به جلسات از این به بعد در شورای ترافیک قرائت نمی‌شود.

وی نصب دوربین هوشمند در سطح شهرهای استان را برای کاهش تصادفات امری ضروری دانست و گفت: در حالی که ترافیک شهر یاسوج به یک معضل تبدیل شده است بی‌توجهی مسئولان حوزه شهری جای تامل دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها