آران و بیدگل از بن بست جاده‌ای خارج می‌شود

آران و بیدگل از بن بست جاده‌ای خارج می‌شود

مجتبی آراسته بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت حوزه راه شهرستان اظهار داشت: با اجرای چهار طرح احداث محور آران وبیدگل به گرمسار، کنارگذر کاشان - آران و بیدگل - مشکات، باند دوم محور کاشان - سفید شهر و باند دوم محور حسین‌آباد - قاسم‌آباد این شهرستان از مشکل واقع شدن در بن بست جاده‌ای خارج می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل تکمیل طرح‌های راه‌سازی را در گرو جذب اعتبارات لازم عنوان کرد و افزود: مسئولان شهرستان آران و بیدگل باید نسبت به جذب منابع مورد نیاز اقدام کنند تا اقدامات مناسب برای رفع مشکلات راه‌های این شهرستان صورت گیرد.

وی وضعیت زیرساخت راه های آران و بیدگل را مناسب دانست و تصریح کرد: با وجود زیرساخت مناسب در برخی راه‌ها با نقاط حادثه خیز مواجه هستیم که با مطالعات صورت گرفته این نقاط شناسایی و رفع آن در دستور کار قرار گرفته‌است.

آراسته ضمن اشاره به فعالیت‌های دیگر اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل ابراز داشت: احیای بافت‌های فرسوده در بافت دربند، سرکوچه یخچال و خانه بنی‌طبا، پیگیری مشکل اسناد مالکیت شهرک های صباحی و هلال از دیگر فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها