۲۰ هزار فرصت شغلی با تکمیل ۵۸۰ طرح صنعتی در استان قزوین ایجاد خواهد شد

۲۰ هزار فرصت شغلی با تکمیل ۵۸۰ طرح صنعتی در استان قزوین ایجاد خواهد شد

حمیدرضا خانپور در جریان بازدید امام جمعه قزوین از واحدهای تولیدی شهرک کاسپین در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک کاسپین اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها، شهرک‌سازی و همچنین حمایت از صنایع کوچک از اولویت‌های شهرک‌های صنعتی استان قزوین است.

وی بیان کرد: 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان قزوین وجود داشته که تاکنون 1249 واحد تولیدی قرارداد همکاری منعقد کرده که 741 فقره به بهره‌برداری رسیده این امر در حالی است که با تکمیل 580 طرح صنعتی در استان 20 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری 44 هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی استان، تصریح کرد: 113 هکتار زمین در 83 قرارداد به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

خانپور ادامه داد: خوشبختانه تمایل کشورهای خارجی نسبت به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان افزایش یافته به طوری که 227 میلیون دلار سرمایه خارجی در شهرک‌ها انجام شده است.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی کاسپین از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است به طوری که در شعاع 120 کیلومتری از پایتخت بوده و در رونق تولیدی و اقتصادی نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: خوشبختانه دولت در زمینه کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش اقدامات جدی انجام داده که مهم‌ترین آن می‌توان به اعطای تسهیلات بهین‌یاب اشاره کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها