"داغ شقایق" در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

"داغ شقایق" در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

مازیار نبی‌زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: عصر شعر فاطمی با عنوان "داغ شقایق" یکشنبه 15 اسفندماه به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم دانشجویی از ساعت 15 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی آغاز می‌شود افزود: عصر شعر فاطمی "داغ شقایق" با موضوعات شعر فاطمی، ویژه مدافعان حرم و آزاد در قالب آثار کلاسیک، شعر نو نیمایی و سپید برپا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی و شماره تماس تا 13 اسفندماه به دفاتر بسیج دانشجویی یا به شماره 09038304349 یا waresin_sgu@ و ایمیل Basij.sgu@chmail.ir ارسال کنند.

نبی‌زاده با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 5 اثر را به دبیرخانه ارسال کند گفت: اهدای جوایز به 5 اثر برگزیده، تقدیر از 6 اثر دیگر و شعرخوانی صاحبان آثار برتر از جمله برنامه‌های عصر شعر فاطمی است.

وی برپایی این محفل دانشجویی را به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و سوگواری یاس نبوی در فضایی جدید دانست و افزود: علاوه بر دانشجویان و دانشگاهیان، شاعران و اساتید فاخر استان گیلان نیز در عصر شعر فاطمی "داغ شقایق" حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها