هجوم کامیون به جمعیتی در «نیواورلئان» آمریکا

هجوم کامیون به جمعیتی در «نیواورلئان» آمریکا

خبرگزاری فارس: هجوم کامیون به جمعیتی در «نیواورلئان» آمریکا

ورود یک کامیون به میان جمعیتی از عابران پیاده‌ای در شهر «نیواورلئان» در ایالت «لوئیزیانا» آمریکا که در حال تماشای جشن‌های سنتی سالیانه بودند به زخمی شدن دست‌کم 28 نفر منجر شد.

رسانه‌های آمریکایی از هجوم یک کامیون به جمع عابران پیاده‌ در شهر «نیواورلئان» در ایالت «لوئیزیانا» در آمریکا خبر دادند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که این اتفاق هنگامی رخ داد که عابران پیاده در حال تماشای اجرای جشن باستانی موسوم به «ماردی گرا» بودند و دست‌کم 28 نفر مجروح شده‌اند.

«آمباریا واشنگتن»، سخنگوی پلیس این شهر گفت: «گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که وضعیت حدود 5 نفر وخیم است. این رقم ممکن است با توجه به ادامه‌دار بودن تحقیقات، افزایش پیدا کند.»

طبق گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، کوچک‌ترین مصدوم این حادثه، کودکی سه ساله است.

برخی از رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که راننده کامیون مست بوده است؛ در حالی که برخی گزارش‌ها دیگر انگیزه‌های این حادثه را نامعلوم عنوان کرده‌اند.

رئیس اداره پلیس نیواورلئان، با بیان اینکه راننده کامیون دستگیر شده احتمال تروریستی بودن حادثه را رد کرده است.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مانی
    0

    نئواورلئان حکایت زیادی دارد این شهر بخاطر اینکه 90 درصد از ان را سیاه پوستان تشکیل میدهند واسه همین امریکا بوسیله طوفان ساختگی بوسیله دستگاه های جدید با پرتاب باد تا 120 کیلومتر در ساعت میخوان اونجا رو نابود کنند و بعد از انهم با هلوکوپترها بخشی از خانوارها را بجاهای نامعلوم بردند و این کامیون هم کاملا عمدی است و میخواهن انجا را تصاحت کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها