یادواره شهدای بدر و خیبر و مدافع حرم اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای بدر و خیبر و مدافع حرم اردبیل برگزار شد

‌یادواره شهدای عملیات های خیبر و بدر و اولین سالگرد شهدای مدافع حرم شهیدان هاشم دهقانی‌نیا و علی آقایی در اردبیل برگزار شد.

‌به گزارش ایسنا، در این یادواره، سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) گفت:در 38 سال گذشته شهدای بسیاری تقدیم اسلام و کشور کرده‌ایم چون در هر زمان،مردم ایران در دفاع از این مرز و بوم محکم و پا برجا ایستاده‌اند و اکنون خود را برای دفاع از حرمین شریف آماده می‌کنند و از هیچ تهدیدی واهمه ندارند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هر جبهه تابع ولایت فقیه بوده و هستند، افزود: امروز کشور ما نیازمند ولایت‌مداری و انقلابی‌گری و روحیه جهادی است و اگر بخواهیم شهیدان از ما راضی باشند باید انقلابی بمانیم. راه رسیدن به آرمان‌های امام (ره) و شهیدان والامقام تنها و تنها داشتن روحیه جهادی و حفظ آن و پرهیز از اشرافی‌گری است.

سردار اصانلو بر حفظ روحیه انقلابی و جهادی با پرهیز از محافظه کاری تاکید کرد و گفت: ما همانند رهبرمان که فرمودند: من انقلابی‌ام" باید این فرهنگ را تداوم بخشید.

وی ادامه داد: اگر روحیه جهادی و انقلابی خودمان را حفظ نکنیم ما نیز همچون کشورهای سوریه، عراق و یمن که دستخوش حوادث ناشی از تحمیل استکبار شده‌اند، خواهیم شد.

در این مراسم دو کتاب " شهید غیرت" و" تاحرم" به ترتیب مربوط به زندگینامه شهدای مدافع حرم "هاشم دهقانی‌نیا" و" علی آقایی" رونمایی شد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها