تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی قم تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد

تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی قم تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد

سید مرتضی سقاییان نژاد در دویست و بیست و یکمین جلسه رسمی وعلنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه دوفوریتی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار داشت: فاز اول و دوم این پروژه انجام‌شده و در حال حاضر به انجام مقدمات این کار مشغول هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای سریع تقاطع به منظور جلوگیری از تداخل دو محور الزامی است، افزود: با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر قم در نظر داریم تا با جذب پیمانکار، کلنگ این کار را در سال 96 بزنیم، همچنین ردیف بودجه‌ای آن در سال 96 دیده‌شده و تا پایان این سال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه جلسه، رئیس کمیسیون امو زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت اخذ مجوز لایحه دوفوریتی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار داشت:این پروژه باید قبل از ورود بار اصلی به بلوار بروجردی کلید بخورد، چراکه در صورت وجود ترافیک سنگین، انجام این مهم سخت خواهد شد.

مصطفی سعادت‌طلب با بیان اینکه انجام این پروژه به نفع مردم است، افزود: امیدواریم تمهیدات لازم برای ورودی پردیسان نیز توسط راه و شهرسازی اندیشیده شود.

وحید شایسته نیک دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح، سبب افزایش ایمنی می‌شود، گفت: بلوار منتهی به شهرک قدس دارای شیب تندی است که سبب برجای ماندن تلفات می‌شود، بنابراین بهتر است ساخت این پروژه به‌سرعت در دستور کار قرار گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها