نظارت بر بازار شب عید در استان قزوین تشدید می‌شود

نظارت بر بازار شب عید در استان قزوین تشدید می‌شود

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران برگزار شد اظهار داشت: بازار در مرحله ورود شب عید نیاز به نظارت بیشتری دارد که می‌توان بر مبنای آن تصمیم‌گیری بهتری صورت گیرد.

وی گفت: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان استان 2000 تن پرتقال و 1000 تن سیب پیش‌بینی شده که در مرحله اول 1000 تن پرتغال و 500 تن سیب تهیه و ذخیره‌سازی شده است و مابقی نیز به مرور تهیه خواهد شد بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: آمادگی لازم را برای توزیع مرغ منجمد در آستانه شب عید با قیمت هر کیلو 5900 تومان داریم.

وی خاطرنشان کرد: از 10 اسفند ماه سال جاری فرو شگاه‌ها و تعاونی مصرف مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5 هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: روزانه حداقل 20 تن مرغ منجمد در استان قزوین توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: تعاونی مصرف و فروشگاه‌ها مرغ منجمد، گوشت منجمد و گوشت گرم گوسفندی توزیع خواهند کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار کالای اساسی و پر مصرف مردم در نمایشگاه‌های بهاره، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی مصرف توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد، برنج، گوشت قرمز و منجمد و گرم، شکر و میوه شامل پرتقال و سیب به میزان کافی تهیه و توزیع خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: باید با نظارت بیشتر بازار توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید را رصد کرد تا کمبودها و نیازهای آن تامین شود در غیر اینصورت اگر بازار رها شود و نظارتی بر آن صورت نگیرید نارضایتی در بین شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی بر لزوم اهمیت ذخیره سازی میوه شب عید شهروندان و توزیع آن تاکید کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها